قیمت فلنج کرون CROWN

معرفی فلنج کرون CROWN

کرون از جمله شرکت‌های معروف کشور چین است که محصولاتی از قبیل ابزارآلات نجاری، صنعتی و ساختمانی تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت تمامی ابزارآلات خود را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. فلنج کرون CROWN از جمله محصولات صنعتی این شرکت می‌باشد که با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌شود.

شرکت مزبور در ابتدا دارای ۱۰ کارگر بود و تولیدات آن محدود به انواع تیغه‌های چرخ سنگزنی در مقیاس کوچک بود. ارسال سفارشات این شرکت تنها از طریق پست صورت می‌گرفت. سپس، با افزایش فروش شرکت، محصولات آن به کشورهای دیگر صادر شد.

 

استیل کاران ماهان در ایران وارد کننده انواع محصولات صنعتی شرکت کرون CROWN از قبیل انواع فلنج می‌باشد. فلنج‌ها در حقیقت قطعات کوچک فولادی هستند که می‌توانند نقش اتصال لوله را به سایر اقلام موجود در لوله کشی از قبیل لرزه گیر، شیرآلات و… متصل کنند. فلنج کرون CROWN در انواع دنده‌ای و جوشی تولید می‌گردد.

فلنج کرون دنده‌ای دارای گام‌هایی است که این اتصال به واسطه آن به لوله متصل می‌شود. در مقابل، فلنج‌های جوشی فاقد دنده بوده و توسط جوشکاری به لوله مورد نظر وصل می‌شود.

استفاده از انواع فلنج در مسیر لوله کشی مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید دو لوله را به طور مستقیم به هم متصل کنید، در آینده جدا کردن آنها مشکل خواهد بود. در حالی که اگر از فلنج‌های کرون استفاده کنید با باز و بسته کردن پیچ و مهره موجود در فلنج می‌توانید دو لوله را از هم جدا کنید.

هنگام استفاده از فلنج برای اتصال لوله‌ها به یکدیگر، دو فلنج مقابل یکدیگر قرار می‌گیرد. سپس، پیچ و مهره‌های موجود روی فلنج به همدیگر فشرده وسفت می‌شوند. در صورتی که بخواهید این دو فلنج به خوبی به یکدیگر متصل شده و به اصطلاح آب بندی شوند، بهتر است از یک واشر در فضای بین آنها استفاده کنید. معمولا در بین دو فلنج یک فضای خالی وجود دارد که به جا واشری شهرت یافته است.

فلنج‌های کرون CROWN انواع مختلفی نیز دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در کل، تمامی فلنج‌ها دارای دو صفحه دایره‌ای شکل با تعدادی سوراخ در اطراف این صفحه‌ها هستند. در مرکز این صفحه دایره‌ای شکل یک فرو رفتگی ایجاد شد‌ه است که لوله‌ها در آن قرار می‌گیرند. همچنین، در سوراخ‌های هر صفحه تعدادی پیچ و مهره وجود دارد که باعث اتصال دو صفحه به همدیگر می‌شوند.

برخی از فلنج‌ها در فرورفتگی مرکزی خود دارای دنده‌های مادگی هستند که به آنها فلنج کرون دنده‌ای گفته می‌شود. انواع دیگر فلنج‌ها فاقد دنده هستند و بعد از قرارگیری لوله‌ها به جایگاه وسط به واسطه جوشکاری به همدیگر اتصال می‌یابند.

البته انواعی از فلنج‌های کرون از قبیل فلنج کور بدون سوراخ تولید می‌شوند. این فلنج‌ها جهت مسدود کردن انتهای خطوط لوله، شیر آلات و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استیل کاران ماهان وارد کننده محصولات شرکت کرون می باشد. شما میتوانید انواع فلنج‌های مختلف را در بازار ایران با مراجعه به سایت یا فروشگاه استیل کاران ماهان با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

شرکت استیل کاران ماهان همچنین امکانی فراهم آورده است که بتوانید انواع اتصالات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. کافی است به سایت شرکت مراجعه کرده و سفارش مورد نیاز خود را ثبت کنید.