لیست قیمت فلنج فد FAD

نوع محصولسایزبرندجنس فلنجکلاسقیمتسفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 1/2 اینچ۱/۲"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 3/4 اینچ۳/۴"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 1 اینچ۱"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 1/4 1 اینچ۱.۱/۴"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 1/2 1 اینچ۱.۱/۲"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 2 اینچ2"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 1/2 2 اینچ1/2 2 "فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 3 اینچ3"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 4 اینچ4"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش
فلنج گلودار فولادی کلاس 900 A105 سایز 5 اینچ5"فد FADفولادی,کربن استیل900تماس بگیریدثبت سفارش

معرفی فلنج فد FAD

فد از جمله شرکت‌های بسیار معتبر است که از سال ۱۹۶۱ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در ابتدا یک شرکت بازرگانی به شمار می‌رفت. رفته رفته تولیدات شرکت به دلیل افزایش تقاضا بیشتر شد. بنابراین، این شرکت تصمیم به تغییر جهت و گسترش شرکت نمود. هم اکنون شرکت مزبور در زمینه تولید انواع فلنج با برند FAD فعالیت دارد.

شرکت فد در سال ۱۹۶۷ میلادی به عنوان یک شرکت تولید کننده شناخته شد. این شرکت در زمینه تولید انواع فلنج‌های فولادی فعالیت می‌کند. فلنج‌های فد FAD در صنایع مختلفی از قبیل صنایع پتروشیمی، دارویی و … استفاده می‌شود.

انواع فلنج برای اتصال لوله‌ها به همدیگر و یا شیرآلات مختلف به لوله در خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتصالات در جنس‌های مختلفی از قبیل پلی اتیلن، فولاد، آلیاژهای آهن یا چدن در شرکت FAD ایتالیا تولید می‌شوند.

با توجه به جنس فلنج‌ها و نوع فشاری که می‌توانند تحمل کنند، آنها را در گروه‌های متفاوتی قرار می‌دهند. طبقه بندی انواع فلنج به واسطه فشار با استاندارد ANSI B16/34 انجام می‌شود. طبق این استاندارد فلنج‌ها در کلاس‌های ۱۵۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰، ۹۰۰، ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ تولید می‌گردند.

 

فلنج‌های فد FAD درانواع مختلفی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فلنج‌های با سطح ساده

    برای استفاده از انواع فلنج باید دو عدد از آنها در مقابل هم قرار بگیرند. در فلنج ساده دارای سطحی بسیار صاف می‌باشد. این نوع فلنج‌ها در انواع فولادی و چدنی تولید می‌گردند و در فشارهای کم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • فلنج با سطح برجسته

    سطح این فلنج‌ها به صورت برجسته است. میزان این برجستگی بستگی به کلاس فلنج‌ها دارد. فلنج‌های با کلاس ۱۵۰ و ۳۰۰ دارای یک برجستگی به اندازه 1.6میلی متر هستند. این در حالی است که فلنج‌های با کلاس بالاتر سطح برجستگی بیشتری (در حدود 6.4 میلی متر) دارند. قسمت بر جستگی این شیارها گاهی به صورت صاف و صیقلی و گاهی به صورت شیار دار تولید می‌شود. انواع شیاردار به صورت شیارهای هم مرکز یا حلزونی می‌باشند.

  • فلنج نر و ماده

    این نوع فلنج‌ها دارای یک جفت صفحه می‌باشند که یکی از آنها دارای بر آمدگی و دیگری دارای فرورفتگی است. میزان بر آمدگی این صفحات در حدود 6.4 میلی متر و میزان فرورفتگی در حد 5 میلی متر می‌باشد.

  • فلنج‌های گردن دار جوشی

    برای این فلج‌ها یک گردن مخروطی شکل تعبیه شده است که در انتها دارای شعاع مشخصی است. برای انصال این فلنج به لوله باید قطر انتهای آن با قطر لوله برابر باشد تا به واسطه جوشکاری بتوان آنها را به هم متصل کرد. فلنج‌های گردن دار جوشی که از انواع فلنج‌های فد FAD می‌باشند قادر هستند فشارهای بالا و دماهای پایین‌‌تر از صفر را تحمل کنند‌. این فلنج‌ها برای تحمل بارهای نوسانی و ارتعاشی مختلف نیز مناسب می‌باشند.

فلنج گلودار جوشی استیل

علاوه بر موارد فوق، فلنج‌های دیگری نیز با خصوصیات منحصر به فرد در بازار موجود می‌باشند. استیل کاران ماهان از جمله شرکت‌های وارد کننده فلنج فد FAD در ایران است. شما می‌توانید انواع فلنج‌های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و حضوری از شرکت استیل کاران ماهان تهیه کنید.