آشنایی با کاربرد فلنج در صنایع

کاربرد فلنج در صنایع

شرکت استیل کاران ماهان تولید کننده انواع فلنج ها برای صنایع مختلف می‌باشد که در این بخش به توضیح کاربرد فلنج در دیگر صنایع مختلف می پردازیم و با کاربردهای وسیع فلنج ها آشنا می شویم. فلنج ها در صنایع از اهمیت بالایی برخوردار هستند از این رو تیم مهندسان و مدیران شرکت استیل کاران ماهان بی وقفه برای نوآوری، پیشرفت و ارائه خدمات هرچه بیشتر تلاش می‌کنند.

 

کاربرد فلنج در اتصال دکل های مخابراتی

نکته مهم در دکل های مخابراتی این است که ابزار استفاده شده در ساخت این دکل­ ها باید توانایی تحمل وزن چند تنی این مجموعه را داشته باشند. نکته جالب توجه این است که در اتصال بخش­‌های مختلف دکل­ ها از فلنج ­ها استفاده می ­‌شود.

نوع دیگری از فلنج ها که فلنج هدایت کننده امواج هستند نیز در این صنعت استفاده می شود. کاربرد فلنج­ هدایت کننده امواج در دکل ­های مخابراتی، به عنوان متصل کننده بخش‌­های مختلف آنتن‌­ها است.

ابزار استفاده شده در دکل‌های مخابراتی باید توانایی تحمل وزن چند تنی این مجموعه را داشته باشند و این نکته‌ی مهمی در انتخاب قطعات می‌باشد که با انتخاب فلنج های با کیفیتی که برای اتصالات در این مجموعه صورت می‌گیرد می‌توان دوام و اعتباری دو چندان به‌ آنها بخشید؛

شرکت استیل کاران ماهان تولید کننده انواع فلنج  با استاندارد های جهانی  به شما اطمینان خاطر از جهت کیفیت و دوام قطعات  را می‌دهد.

کاربرد فلنج در تجهیزات بیمارستانی

فلنج در تجهیزات پزشکی و بیمارستانی نیز کاربرد فراوان دارد. از آنجایی که کپسول­ های اکسیژن در تعداد زیاد به منظور کمک به تنفس بیمارها استفاده می­‌شوند باید به امنیت آن ها توجه بسیار داشت. احتمال نشتی یا انفجار کپسول اکسیژن از جمله خطراتی است که وجود دارد و در هنگام انتخاب کپسول لازم به توجه است.

کاربرد فلنج در کپسول های اکسیژن بسیار مفید است. در این کپسول­ ها در قسمت­‌ انتهایی از فلنج استفاده می­‌شود تا احتمال بروز خطرات نشتی و انفجار، کاهش داده شود.

پست های پیشنهادی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *