درجات مختلف فلنج فولاد کربنی

جزء اصلی در ساخت فلنج فولاد کربنی ، کربن و فولاد آهن است. فلنج های فولادی کربنی آهنگری به ایجاد اتصالات شیر، پمپ ها یا سایر تجهیزات کمک می کند. درجه فولاد با توجه به مواد و محتوای کربن آن تغییر می کند.

گریدهای مختلف فلنج فولاد کربنی عبارتند از ASTM A516، ASTM A694، ASTM A350، ASTM A182 و ASTM A105.

وزن کربن در فلنج های فولاد کربنی 1% تا 2% است. افزایش محتوای کربن در عناصر، فولاد را سفت‌تر و محکم‌تر می‌کند و باعث می‌شود انعطاف‌ پذیری کمتری داشته باشند. کربن بالا ممکن است جوش پذیری را کاهش دهد اگر با دمای بالا انجام نشود.

فلنج کربن استیل A105

فلنج های کربن فولادی A105 اجزای لوله های فولادی آهنگری هستند که برای اتصالات ، فلنج ها و شیرها در سیستم های فشار در دماهای بالا مفید هستند. شما می توانید آن را روی فلنج های کربن فولادی بین 0 تا 550 درجه کار کنید.

برای فرآیندهای مهندسی دریایی و هیدروکربنی مناسب است. علاوه بر این، در تجهیزات گاز، نفت و نیروگاه های هسته ای، کارخانه های تولید پمپ، کارخانه های پتروشیمی، تولید شیر و بسیاری از مکان های دیگر مفید است.

فلنج فولاد کربنی

فلنج های کربن استیل A350 LF2 با دمای پایین

برای دماهای پایین، فلنج‌ های فولاد کربنی A350 LF2 با اتصالات آهنگری، دریچه‌ های فورج فولادی کم آلیاژ و فلنج‌های کربنی حلقه‌ای ساخته می‌شوند. این فلنج ها دارای مقاومت در برابر فشار، استحکام و دوام زیاد هستند.

نوع فلنج های فولادی کربنی در صورت آهنگری و سخت شدن قابلیت ماشین کاری را فراهم می کند. استحکام متوسطی را ارائه می دهد و به دلیل سختی بالاتر معمولاً تقاضای زیادی دارد.

فلنج A182 کم آلیاژ فولاد کربنی

درجه فولاد کربنی در شیرهای لوله فولادی ضد زنگ، فلنج ها و سایر خدمات با دمای بالا مفید است. نوع فولادی معمولاً برای کاربردهای کم خوردگی مناسب است. علاوه بر این، این فلنج ها فقط به آرامی فرسوده می شوند. این فلنج ها بسیار پهن هستند و عمدتاً در صنایعی که با نفت، کاغذ و مواد شیمیایی سروکار دارند استفاده می شود.

ویژگی این انواع فلنج بیشتر در بسیاری از صنایع مناسب است. دلیل آن این است که مدت زمان بیشتری باقی می ماند و پس از نصب نیازی به تعمیر ندارد. بنابراین اگر صنعت کاغذسازی دارید و به فکر خرید این فلنج هستید، انتخاب درستی دارید. شما می توانید آن را از شرکت استیل کاران ماهان با کیفیت و دوام مناسب خریداری کنید.

فلنج کربن استیل A694

این اصلی ترین ماده به تنش کربن در فلنج فولادی است. این فلنج بیشتر در هنگام انتقال فشار بالا لوله کشی نفت و گاز مناسب است. علاوه بر این، محصولات ساخته شده با فولاد در خدمات پربازده مورد استفاده قرار می گیرند.

این تولید کننده فولاد باید فولادی بسازد که بتواند به راحتی در برابر سرما و دماهای بالا مقاومت کند. افزایش محتوای کربن با عملیات حرارتی باعث می شود انعطاف پذیری کمتری داشته باشد. عدم عملیات حرارتی نیز ممکن است توانایی جوشکاری آن را کاهش دهد.

فلنج های فولادی کربنی فورج شده

روش های مختلفی برای ساخت فلنج وجود دارد. برجسته ترین راه ریخته گری است. فلنج ها دستگاه های صفحه مانندی هستند که می توانید در انتهای لوله، اتصالات سوپاپ اضافه کنید تا به نصب سیستم لوله کشی کمک کند.

سازندگان فلنج هایی را تولید می کنند که در اتصالات و لوله ها مفید هستند. فولاد آهنگری دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی است که هر محصول دیگری دارد. همچنین برای مصارف صنعتی کاربرد زیادی دارد. می توانید آن را با اتصال یک شیر در انتهای لوله استفاده کنید. عملکرد این لوله برای خروجی ها و ورودی ها می باشد.

درجات مختلف فلنج فولاد کربنی برای صنایع مختلف است. اگر می‌خواهید فلنج باکیفیت بخرید، استیل کاران ماهان انواع فلنج ها را برای شما آماده میکند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم فلنج مناسب مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پست های پیشنهادی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *