فلنج سفارشی ­سازی شده

فلنج ­سفارشی

3 مزیت برتر انتخاب اتصالات شخصی­ سازی لوله

خط لوله هایی وجود دارد که همه ساله برای تحویل تریلیون فوت معکب از گاز طبیعی و تریلیون تن از مواد نفتی استفاده می­شود. در حالی­ که بیش­تر خط ­های لوله عموما متصل هستند، نمونه ­هایی وجود دارد که ممکن است به اتصالات لوله سفارشی­ سازی برای پشتیبانی و اتصال لوله­ ها نیاز داشته باشد. معمولا، اتصالات لوله سفارشی­ سازی شده زمانی­که باید بندهای مورد نیاز یا اتصالات را با یک طرح سفارشی­ سازی یا منحصر به فرد سازگار کند، ایجاد می­شوند.

مفهوم فلنج سفارشی ­سازی

مفهوم فلنج­ سفارشی ­سازی یا فلنج­ های غیراستاندارد، استانداردهای بین ­المللی فلنج را برآورده نمی­کند؛ در عوض فلنج ­های سفارشی ­سازی برای کاربرد خاص طراحی شده است.

یک فلنج، ابعاد بسیاری برای طراحی در استانداردهای فلنج دارد و ابعاد به وضوح نشان داده شده­اند. زمانی ­که شرکتی فلنج­ استیل سفارشی را طراحی و تولید می­کند، هیچ مرجعی را دنبال نمی­کند یا هیچ استانداردی ندارد، اما آن­ها باید ابعاد را تایید کنند. زمانی ­که شما کسب و کاری مانند استیل کاران ماهان فلنج را می­پذیرید، آن به بهترین شکل تمام نیازمندی ها و جزییات مورد نیاز شما را نشان می­دهد.

ایجاد اتصالات سفارشی­ سازی شده لوله از طریق نرم ­افزار امکان­پذیر است و به طراحان این امکان را می­دهد تا ویژگی­ های قطعه را مانند تعریف سیستم، شکل و اندازه اصلاح کنند.

مزایای فلنج­ های لوله سفارشی­ سازی شده

چندین مزیت برای استفاده از اتصالات سفارشی­ سازی دوتایی یا لوله وجود دارد، که در زیر در سه بخش مورد بحث قرار گرفته است:

ایجاد شده برای یک کار

در چند مورد، زمانی­که مردم در یافتن اتصالات لوله ­کشی صنعتی که با سیستم لوله­ کشی آن­ها در محل سازگار باشد ناکام مانده ­اند، معمولا از پایه های چوبی یا بلوک­ ها به عنوان جایگزینی برای آن اتصالات استفاده می­کنند. در حالی­که ممکن است این کار نوآورانه به نظر برسد، راه ­حل سریعی را ارائه می­دهد اما تحمل آزمایش زمانی را ندارد.

این برای استفاده از سیستم حرفه ­ای پشتیبانی لوله زمانی­که با سیستم­ های لوله کار می­کند، قابل توصیه است. سرمایه­ گذاری در بهترین محصولاتی که در مقدار بسیار زیادی در دسترس هستند در یک سفارش برای کسب و کار مناسب ­تر هستند.

طراحی انعطاف ­پذیر

فلنج­ های لوله انعطاف­ پذیر برای بسیاری از کاربردهای مختلف و اهداف مشخص مناسب هستند اما شما نیازی نیست که نگران مسئله عدم اتصال درست در لوله باشید. اتصالات سفارشی ­سازی لوله به شما این امکان را می­دهد که با هر نوع ماده لوله کار کنید اما به صورت آزمایشی وجود دارند که آن­ها می­توانند وزن­ های بیش­ از 8000 پوند را نگه دارند.

علی­رغم موقعیتی که با آن درگیر هستید، آن­ها تا حد زیادی برای کنترل فشار برای طراحی شده ­اند.

توصیه حرفه ­ای برای شما

زمانی که به استفاده از فلنج سفارشی­ سازی فکر می­کنید و برنامه­ ریزی می­کنید شما نباید تنها خواستار یک محصول بدون عیب و نقص باشید بلکه شبکه ­ای از تجربیات حرفه ­ای را به دست می­آورید که می­تواند در کنار کیفیت محصول قرار گیرد. طراحی که بر روی فلنج ­سفارشی ­ ساز لوله کار می­کند می­تواند به تمام نگرانی و سوالات شما که در رابطه با پروژه خود به ذهنتان می­رسد، بپردازد.

در بالا سه مزیت اصلی استفاده از فلنج ­سفارشی ­ سازی لوله بیان شده است که دقیقا مطابق با لوله­ کشی که شما با آن سروکار دارید است اما هم­چنین راه­ حل­ های کاملی را برای نگرانی­ های لوله ­کشی شما ارائه می­کند.

پست های پیشنهادی

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *