لیست قیمت فلنج گالپرتی

معرفی فلنج گالپرتی Galperti

شرکت گالپرتی در ابتدا دارای کارخانه‌ای بسیار کوچک بود که در سال ۱۹۲۱ میلادی، اولین قطعات خود را  شامل قطعات راه آهن، تولید کرد. این شرکت در سالهای بعد شعبه‌های دیگری نیز به راه انداخت و کارخانه را توسعه بخشید. در سال ۱۹۹۴ میلادی، شرکت گالپرتی کارخانجات جدید، مدرن و تازه تاسیس خود را در بخش lario Gera ایتالیا راه اندازی نمود.

این کارخانه‌های جدید در اولین سال تاسیس به سود دو برابری دست یافتند. هم اکنون این شرکت در سراسر دنیا از قبیل آمریکا و کشورهای اروپایی کارخانجاتی به راه انداخته است.  تمامی فلنج‌های گالپرتی تولید شده در این شرکت دارای گواهی نامه اصل کشور ایتالیا می‌باشند.

فلنج گالپرتی

 

شرکت مزبور تولیدکننده انواع فلنج‌ها برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. از میان تمامی فلنج‌ها، فلنج گردن دار جوشی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. این فلنج از جمله فلنج‌های با کیفیت شرکت گالپرتی است که به صورت اتصال لب به لب لوله‌های مختلف را به هم پیوند می‌دهد. در حقیقت، در این نوع فلنج انتهای گردن به لوله جوش داده می‌شود. این نوع فلنج، قابلیت تحمل فشار و دمای بالا را دارد و از جمله فلنج‌های پرکاربرد در صنعت به شمار می‌رود.

فلنج گردن دار گالپرتی دارای گردن مخروطی  شکل است و قطر گردن آن باید متناسب با قطر لوله اتصالی باشد. این فلنج در دو نوع معمولی و بلند در بازار هدف وجود دارد و ضخامت بسیار مناسبی دارد.

  • کاربرد فلنج گالپرتی

    این فلنج در صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت، کاربرد فلنج گالپرتی در اتصال پمپ به لوله، الکتروموتور به گیربکس و اتصال لوله به شیرآلات مشخص می‌شود. جنس استیل این فلنج در صنایع غذایی کاربرد بسیاری دارد.

  • سایر انواع فلنج گالپرتی

    علاوه بر آن فلنج‌های دیگری با عنوان فلنج اسلیپون، فلنج ساکت، لب جوینت، دنده‌ای و کور در شرکت گالپرتی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. برخی از فلنج‌ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و به طور مخصوص تولید می‌شوند که عبارتنداز: فلنج اوریفیس، فلنج گلوبلند جوشی، فلنج Expander، فلنج کاهشی.

  • جنس انواع فلنج‌های گالپرتی

    بیشتر فلنج‌های لوله‌ای با متریال فولاد زنگ نزن، چدن، آلومینیم، برنج، برنز، پلاستیک و ... تولید می‌شوند. از این میان، فلنج‌های با متریال استنلس استیل بیشترین کاربرد را دارند. گاهی اوقات در ساختار برخی از فلنج‌ها موادی با کیفیت و کاملا متفاوت نسبت به جنس خود فلنج به کار گرفته می‌شود. این نوع فلنج‌ گالپرتی با عنوان فلنج روکش دار شناخته می‌شود. نکته‌ای که در مورد جنس فلنج باید رعایت شود این است که همیشه باید فلنجی را برای اتصال لوله‌ها استفاده کنیم که هم جنس خود لوله باشد. به این صورت که اگر جنس لوله ما استنلس استیل باشد حتما فلنج‌های با جنس مشابه انتخاب کنیم.

شرکت استیل کاران ماهان  از جمله شرکت‌های فعال در زمینه واردات انواع فلنج‌های گالپرتی می‌باشد. این شرکت تلاش می‌کند که فلنج‌های گالپرتی با کیفیت بسیار مناسب را به دست مشتریان عزیز در داخل کشور برساند.